2e Kerstdag: ontslag (dat rijmt)... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petervm - WaarBenJij.nu 2e Kerstdag: ontslag (dat rijmt)... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petervm - WaarBenJij.nu

2e Kerstdag: ontslag (dat rijmt)...

Door: Peter van Muijen

Blijf op de hoogte en volg

26 December 2004 | Nederland, Utrecht

Vandaag is het 2e Kerstdag (gefeliciteerd met je verjaardag Kirsten!).

Ik ben zojuist ontslagen (joepie!) omdat de 2e en laatste drain er aan het eind van de ochtend uit mocht, en er 2 uur daarna geen erge zwelling te constateren viel.

Petri en Hans: bedankt voor het 'dreigen' van gisteren om mij vandaag te bezoeken! Het heeft mij geluk gebracht...

Mama en papa halen ons op, en dan gaan we lekker naar huis.

Donderdag 30/12 a.s. bel ik naar het UMC voor de resultaten van de onderzoeken van de preventief verwijderde lymfeklieren, en van de tumor uit mijn tong. Dat is dus nog even afwachten, en spannend.

Ik zit nu lekker met normale kleren en jas aan te tikken, en dat is waar ik de afgelopen week naar toegeleefd heb (zonder meer een mijlpaal dus!).

  • 26 December 2004 - 15:37

    De Andreetjes:

    O.K. dan... (y) éen van de weinig keren dat je gefeliciteerd zult worden met een onstslag :-)
    Geniet van je thuiskomst ! (9)

  • 26 December 2004 - 15:51

    Bich Hoa & Hieu:

    Hoi Peter,
    Dat is heel goed nieuws! Wij zijn heel blij dat je naar huis mag.

    Een goede jaarwisseling en steek niet te veel vuurwerk af!

    Groetjes aan Mary-Ellen,
    Bich Hoa & Hieu

  • 26 December 2004 - 16:41

    Arnold En Eefke:

    gefeliciteerd!

  • 26 December 2004 - 20:53

    Broertje+fam:

    Hee Peter, dan toch nog met de kerst thuis (op het nippertje...). Geniet ervan en tot snel,

    Hoofddorp

  • 26 December 2004 - 21:20

    Dieuwer & Leon:

    Ha Peter, Dat is allemaal schrikken, zeg. Wat fijn voor Mary-Ellen en jou dat je vandaag weer naar huis kon!! We wensen jullie het allerbeste.
    Lieve groetjes

  • 26 December 2004 - 22:15

    Lloyd:

    Hoi hoi hoi,

    Peter is weer thuis!
    Oke Peter zet'm op en veel sterkte. Niets is mooier dan met kerst op je eigen stekkie.

  • 26 December 2004 - 23:29

    Laura:

    Toppie dat je weer thuis bent!
    Gezellig nog een dagje kerst vieren op jullie eigen stekkie samen met de bunnies (zijn ze braaf geweest?)en Marja.
    Thuis toch lekkerder dan in het ziekenhuis al moet ik zeggen dat ik het gisteren onwijs gezellig heb gehad.
    Zo gezellig dat ik misschien wel een beetje te lang ben gebleven.
    I'll keep my fingers crossed tot donderdag 12 uur.
    Heel veel liefs van Laura.

  • 27 December 2004 - 07:10

    Ivo:

    Hoi Peter,

    Ik ben blij dat je weer thuis bent! Hopelijk hoef je ook niet meer terug!!

    Groeten, Ivo

  • 27 December 2004 - 09:08

    Sybold Berks:

    Ik hoorde via een mail van Dieuwer van jouw website.
    Gelukkig goede berichten. Heel veel sterkte en veel innerlijke rust en liefde de komende tijd.

    Veel groeten van AnneMarie en Sybold

  • 27 December 2004 - 12:11

    Pia En Coen:

    Wat een goed nieuws, Peter van harte gefeliciteerd uiteraard alle goeds voor 2005

  • 27 December 2004 - 13:05

    Abdes:

    Hoi Peter,

    Dat is heel goed nieuws. Ik hoop voor je dat je binnenkort aan een ijsje mag en kunt likken; of wat dacht je van een hete samba bal? Een oliebol in deze periode van het jaar is natuurlijk ook niet verkeerd….Enfin, ik hoop dat je zo weinig mogelijk last hebt van de naweeen van de operatie. Ik heb je logboek gelezen, en ben heel er blij dat je alweer thuis bent. Zullen we morgen op KC afspreken……………….grapje. Ik weet niet in welke condities je verkeerd, maar laat het me even zodra je weer behoorlijk kunt rappen. Dan pendel ik even naar Almere-City. OK? Ik heb je foto bekeken…heel heftig. Ik hoop dat het in de praktijk allemaal meevalt.

    Groeten, ook aan Mary-Ellen
    Abdes

  • 27 December 2004 - 13:56

    Jack En Hettie:

    Man wat een fijn bericht.

    Geniet samen heerlijk thuis.

    Beterschap en veel liefs

  • 27 December 2004 - 16:05

    Esmée En JP:

    Fijn dat je alweer naar huis mocht! Ik heb het telefoontje van ME gemist, maar dat komt vast nog wel.
    Heel veel beterschap voor nu en we spreken/schrijven je nog wel!

  • 27 December 2004 - 19:30

    Michele&ed:

    hoi Peter,
    heel veel beterschap toegewenst! Fijn dat je op 2e kerstdag naar huis kon. Hopelijk blijft het goede nieuws nu naar je toekomen.Ook hartelijke groeten aan ME,
    M&E

  • 28 December 2004 - 06:19

    Rudy Van Westrop:

    Effe schrikken, man.

    Ik heb het dan natuurlijk over "Foto vooraf" en niet over "De foto na"; hoewel ik die wel op een slechte remake van Highlander II vind lijken.

    Ik kan heel zwaar bomen over "die ziekte", kanker dus, of ontwijkende geintjes zitten te maken; zeg maar wanneer je waar behoefte hebt aan wat ... kan ook gewoon stilte zijn.

    Hou je taai. Ik mis je grappige droge opmerkingen.

    Rudy

  • 28 December 2004 - 09:32

    JiZA:

    heel goed te horen man! succes met alles en goede dagen in het koude NL ;-)
    kruip lekker tegen Mary-Ellen

    groeten

    Jack

  • 28 December 2004 - 14:58

    Siny En Coen Keus:

    Hallo Peter
    Van je moeder hoorden we wat je overkomen is. Ze wees ons op deze website en inmiddels zijn we van veel inns en outs op de hoogte en hebben we kunnen lezen hoe het je vergaan is. Fijn dat je nu weer thuis bent. We leven met je mee en wensen je alle sterkte toe. Liefs, Siny en Coen

  • 28 December 2004 - 20:03

    Jos Van Der Borgt:

    Heel fijn voor je dat je weer thuis bent.
    Ik wens je na dit ontslag ook nog een goede uitslag.
    hou je taai. En een zeer goed niew jaar gewenst.

    groetjes en tot ziens Jos.

  • 28 December 2004 - 20:21

    Margriet:

    hoi hoi hoi wat heerlijk om weer thuis te zijn en zo snel.... super.
    wij vertrekken de 30ste op vakantie maar gaan duimen voor een goede uitslag en natuurlijk gaan we daar kijken of we een computer kunnen vinden!groetjes ook aan
    ME en hoe is het met haar voet?

  • 29 December 2004 - 09:29

    Jos Zuidam:

    Was een paar daagjes weg. Houd evenwel de site in de gaten! Dus: morgen een goed bericht toegewenst!
    Jos.

  • 29 December 2004 - 14:34

    Anneke Zwaan:

    Jeetje wat heerlijk alweer thuis. Ik wens jullie een hele goede jaarwisseling en ik kom de eerste week van januari zo snel mogelijk langs.
    Allerhartelijkste groeten aan jullie beiden
    Anneke

  • 29 December 2004 - 16:07

    Astrid:

    Peter,

    Wat fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen.
    Wij blijven voor je bidden voor een voorspoedig herstel. Zet hem op Peter!!
    Een prettige jaarwisseling en een voorspoedig 2005 toegewenst. Ook de groeten aan je vrouw Mary-Ellen.

  • 30 December 2004 - 07:15

    Nicole & Leo:

    sjonge, wil ik je opzoeken vandaag, ben je alweer eruit... Die 2 weken had je het toch niet uitgehouden... En ze hebben ME een spoedcursus verpleegkunde gegeven ??
    Ik kan haar in ieder geval verzekeren, dat ijsjes inderdaad de meest urgente boodschappen zijn !

    Pas op, dat je niet op je tong bijt...

    En, knal maar lekker het oude jaar uit (want ik verwacht wel goed nieuws vandaag - ik heb weer een engeltje naar je toegestuurd, die heb jij nu even harder nodig).

    Hou je haaks (beiden)!
    Nicole & Leo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 15316

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: