Eerste GOEDE bericht na de operatie ... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petervm - WaarBenJij.nu Eerste GOEDE bericht na de operatie ... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van petervm - WaarBenJij.nu

Eerste GOEDE bericht na de operatie ...

Door: Peter van Muijen

22 December 2004 | Nederland, Utrecht

Terwijl Mary-Ellen iets te eten koopt voor zichzelf (zij wordt hier niet verzorgd) typ ik dit eerste bericht na de succesvolle operatie. Dat betekent dat ze tijdens de operatie ook niets verdachts hebben gezien. Er hoefde dus niets snel onderzocht te worden, met alle risico's van dien dat ze vervolgens toch alle klieren weg zouden halen uit de hals.
Meer info volgt als ik weer lekker op m'n kamer kan typen. Ik zit hier in het internetcafe van het UMC (dat rijmt), en voor nu moet dit volstaan.

Vast een 'teaser': er is al een foto na afloop gemaakt voor de prijsvraag, en die zet ik vanavond op deze site.

Groeten aan alle lezers ! Lectori salutem !

Peter

• 22 December 2004 - 15:33

De Andreetjes:

Jij bent weer snel bij de pinken !!! In het internetcafé al ?!?!?! Nou,
    gelukkig maar en dan zijn we we zijn helemaal met jullie dankbaar voor dit eerste GOEDE bericht !
    Liefs van ons

• 22 December 2004 - 15:39

De Andreetjes:

Ha die Peter,
    jij bent weer snel bij de pinken !!! In het internetcafé al ?!?!?! Nou,
    gelukkig maar en dan zijn we helemaal met jullie dankbaar voor dit eerste GOEDE bericht !
    Liefs van ons
    ------------
    Kijk, dit was de bedoeling, maar het venstertje om het bericht in te typen is te klein voor zo'n oude taart als ik ! ;-) ;-)

• 22 December 2004 - 15:42

Corry Hellingman:

Terwijl ik vol schrik je website aan het lezen ben komt je laatste bericht binnen. Goed nieuws, Peter! Gefeliciteerd. Ik wens je toe dat je het meest gunstige scenario zult kunnen blijven volgen. Deze website is een uitvinding! Zo maak je het jezelf en anderen gemakkelijker. Praten helpt, maar zo hoef je de informatie slechts één keer door te geven (i.p.v. 100 telefoontjes) terwijl je de steun van zeer veel mensen ontvangt. Geef mijn groeten aan Mary-Ellen, zij zal haar eigen proces doormaken! Veel sterkte en beterschap.

• 22 December 2004 - 15:52

Arnold En Eefke:

Met iedereen zijn wij heel blij! We konden al meegenieten van de opluchting bij je ouders gisteravond en we hebben besloten dat de ellende achter moet blijven in het oude jaar. Nog even geduld en goed luisteren naar wat de zusters zeggen. Groeten van ons allemaal.

• 22 December 2004 - 16:01

Ivo:

DAT klinkt al weer een stuk beter! Meteen maar de kroeg in ;-) En je talenknobbel werkt ook nog steeds! Op deze manier ga ik toch blij de regen in :-)
    Groeten, Ivo

• 22 December 2004 - 16:36

Bich Hoa & Hieu:

Hallo der Piere,
    We zijn echt blij om te horen dat alles goed was gegaan.
    Alvast een datum prikken voor een potje biljarten?

Groetjes aan Mary-Ellen,

Bich Hoa & Hieu

P.S.: Mary-Ellen verdient ook zo´n site als ze in gips is en toch nog voor zichzelf moet zorgen :)

• 22 December 2004 - 18:12

Abdes Belarbi:

He Peter,

Gaaaaaf nieuws! Ik heb enorm met je meegeleefd en ben nu heel erg blij voor je. Heel erg veel sterkte in de komende periode.
    Tot binnenkort….

Groeten,
    Abdes

• 22 December 2004 - 18:47

Broertje, Schoonzusje, Neefjes En Nichtjes:

WAT EEN OPLUCHTING ZEG!!!

• 22 December 2004 - 18:48

Broertje Continues...:

...en we zien je snel, goed om je stem te horen vanmiddag zei Thessa. LOVE!

Hoofddorp

• 22 December 2004 - 19:09

Brend:

Hey Peter,

Wat een goed nieuws allemaal. Ik houd je site nauwlettend in de gaten. Du-moment :) dat je weer gezond en wel thuis zit zien we je graag weer op het werk. Nu is daar even geen denken aan. Succes nog de komende dagen en tot snel.

Groeten,
    Brend